Telšių suaugusiųjų mokykla

Lietuvos laisvės gynimo 25-ečio paminėjimas

Dėmesio, atidarykite naujame lange. PDFSpausdintiEl. paštas

Parašė Telšių suaugusiųjų mokyklos jaunimo ugdymo skyriaus mokytojas Arūnas Raudonaitis

Lietuvos laisvės gynimo 25 -ečio minėjimas vyko ir Telšių suaugusiųjų mokykloje. Uždegus žvakutes, mokyklos salėje buvo žiūrimi videofilmai, menantys tų dienų įvykius. Mokyklos direktorius G.Simonavičius paminėjo, kad visų valstybių ir tautų gyvenime ateina dienų ir valandų, kai išbandoma jų valia, brolybė ir ryžtas apginti tai, kas svarbiausia. Tokių akimirkų metu, sprendžiamas bendruomenės narių likimas. Išbandomi šios bendruomenės žmogiški ryšiai ir pasiryžimas vienas dėl kito daug paaukoti ir atiduoti.

 

Kalėdinė popietė

Dėmesio, atidarykite naujame lange. PDFSpausdintiEl. paštas

Parašė Deimantė G. 10 kl.

Paskutiniąją šių metų mokslo dieną – gruodžio 23-ąją – mokykloje vyko kalėdinė popietė. Salėj susirinkę mokiniai ir mokytojai žaidė įvairiausius įdomius žaidimus. Visiems šventinę nuotaiką susikurti padėjo 8-10 klasių mergaičių dainuojamos kalėdinės dainos. O svarbiausiu renginio momentu tapo Metų aktyviausio mokinio ir mokinės apdovanojimas. Jais tapo Donatas Šaulys (8 kl.) ir Deimantė Gedrimaitė (10 kl.). Visi atsisveikinome iki susitikimo kitais metais linkėdami gražių, linksmų švenčių ir daug dovanų.


 

 

Prakalbinti paveikslai

Dėmesio, atidarykite naujame lange. PDFSpausdintiEl. paštas

Parašė Sonata Albrikienė

Telšiuose suaugusiųjų mokymosi savaitės renginiai prasidėjo didžiule respublikine konferencija, o užsibaigė jaukiu kameriniu renginiu, skirtu savo dvasinio pasaulio turtinimui. Telšių švietimo centre vyko dailės parodos atidarymas – literatūrinė popietė „Būsenos, kai žodžiųnepakanka“. Suaugusiųjų mokyklos dailės mokytoja Aušra Sirutienė šį kartą pristatė savo tapybos darbų parodą „Būsenos“, o lietuvių kalbos mokytoja Sonata Albrikienė ėmėsi keisto dalyko – prakalbinti ne tik žiūrovus, bet ir paveikslus.

Stebint gamtą, kai žmogus patiria dvasinio pakilimo, susižavėjimo būseną, dažnai pritrūksta žodžių. Vieniems Dievo duota tai išreikšti eilėmis, kitiems savo tapomais paveikslais, tačiau daugeliui išsiveržia tik atodūsis arba apgailėtinas „puiku“. Šiame renginyje mokytoja S. Albrikienė pasiūlė prabilti poeto Henriko Radausko žodžiais, nes jo eilės tapybiškos, o A. Sirutienės paveikslai poetiški. Nebuvo lengva dalyviams paleisti poeziją iš analizės gniaužtų, o save iš vertinimo baimės, tačiau vėliau patys nustebo, kaip darniai deklamuojami eilėraščiai prigludo prie pasirinkto paveikslo, o tada iš atminties daugeliui išniro ir pačių patirtys, matyti vaizdai. Bandymas lieti akvarelę tą popietę dalyviams leido pabūti kūrėjais, atrasti naujas galimybes fiksuoti savo būsenas, kalbėti vaizdais, eilėm.

Dar ilgai niekas neskubėjo skirstytis, nes norėjosi dalytis naujomis patirtimis, pastebėjimais. Brandus žmogus turėtų būti ne tik aktyvus pilietis, bendruomenės narys, jis visų pirma turėtų būti aktyvus pats sau, – toks apibendrinimas nuskambėjo šešioliktosios suaugusiųjų mokymosi savaitės „Aktyvus mokymasis aktyviam gyvenimui“ paskutiniajame renginyje.

 

 

 

   

Paroda Telšių švietimo centre

Dėmesio, atidarykite naujame lange. PDFSpausdintiEl. paštas

Parašė Aušra Sirutienė

Visą lapkričio mėnesį Telšių švietimo centre eksponuojama Telšių suaugusiųjų mokyklos dailės mokytojos Aušros Sirutienės tapybos darbų paroda "Būsenos"


 

 


 

   

"Kiek verslumo manyje"

Dėmesio, atidarykite naujame lange. PDFSpausdintiEl. paštas

Parašė Deimantės Steckytės, IVa kl. mokinė

Lapkričio 17 d. mūsų mokykloje vyko atvira pamoka - žaidimas "Kiek verslumo manyje". Renginys neatsitiktinai vyko antradienį - būtent šią dieną suaugusiųjų švietimo savaitės organizatoriai kvietė dalyvius žengti žingsnį verslumo link. Pamokoje žaidėme žaidimą, kuris atskleidė dalyvių verslumo savybes. Būdingiausia savybė, kuria pasižymėjo beveik visi, buvo laiko planavimas. Šis renginys padėjo susimąstyti apie gyvenimo vertybes, profesinės karjeros planavimą, pasisemti žinių apie verslumą. Aš pati įžvelgiau savyje tokių gebėjimų, kurių lig šiol  nepastebėjau, daugiau sužinojau apie draugus ir tiesiog linksmai praleidau laiką.

   

„Amžių gyveni - amžių mokaisi“

Dėmesio, atidarykite naujame lange. PDFSpausdintiEl. paštas

Parašė Aldona Norkienė

Lapkričio 13d. Žemaičių „Alkos“ muziejuje prasidėjo Suaugusiųjų švietimo savaitės atidarymo konferencija „Aktyvus mokymasis aktyviam gyvenimui‘‘. Joje dalyvavo Telšių bei Lietuvos suaugusiųjų švietėjai bei suaugusieji mokiniai. Sveikinimo žodį tarė Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministrė Audronė Pitrėnienė, kuri pasidžiaugė suaugusiųjų veikla ir palinkėjo toliau plėtoti brandaus amžiaus žmonių mokymosi galimybes, padedančias išlaikyti optimizmą bei atrasti gyvenimo prasmę. Konferencijos dalyvius pasveikino Petras Kuizinas, laikinai einantis mero pareigas, LSŠA prezidentas Arūnas Bėkšta, Švietimo mainų paramos fondo direktorė Edita Trečiokienė ir kiti garbūs svečiai.

Telšių Vyskupo Vincento Borisevičiaus kunigų seminarijos prefektas Andrėjus Sabaliauskas pristatė pranešimą „Amžių gyveni - amžių mokaisi“. Kanauninkas pabrėžė, kad nuolatinis mokymasis – tai vienas kelių į gyvenimo įprasminimą, vidinį džiaugsmą ir pilnatviškumą. Telšių suaugusiųjų mokyklos dailės mokytoja Aušra Sirutienė atskleidė savo sėkmės istoriją, pasidalijo naujais kūrybiniais atradimais. Konferencijos dalyviai išgirdo Telšių trečiojo amžiaus universiteto vadovės Reginos Chmieliauskienės įspūdžius apie aktyvių senjorų mokymosi džiaugsmus, naujus patyrimus ir begalinį optimizmą.

LSŠA vadovai apdovanojo Metų andragogą, aktyviausią „Epale“ programos dalyvį bei projektų aktyviam mokymuisi skatinti laureatus. Antroje konferencijos dalyje renginio dalyviai buvo pakviesti į aktyvaus mokymosi dirbtuves. Daugiausiai klausytojų panoro dalyvauti farmacininko Kęstučio Beržinio paskaitoje- diskusijoje „Sveikos gyvensenos mitai ir realybė“.

Konferencija prasidėjusi suaugusiųjų švietimo savaitė tęsis iki lapkričio 22d. 16-osios suaugusiųjų švietimo savaitės tikslas - puoselėti aktyvaus mokymosi idėją atskleidžiant praktinio aktyvaus mokymosi taikymo galimybes ir naudą.

 

 

 

 

   

Puslapis 6 iš 15